Pagaliau įsikūrus ir susijaukinus aplinką galiu, ramiau atsikvėpusi, pasidalinti pastarojo mėnesio naujienomis.
Kanų Liūtai 2008 CCP vasario 8 d.
Geriausios Kanų reklamos nakties įspūdžiai plačiai jau aprašyti vietinėje ir užsienio medijose, tad galiu pridurti tik tiek - gerai sukaltas ažiotažas gerokai viršyja paties renginuko kuriamą vertę, čia tiesa sakant mano asmeninis požiūris. Kaip žinia - kiekvienam savo.
Nors kita vertus vienoje vietoje susitikti visus vietinės reikšmės reklamos ir žiniasklaidos ryklelius yra naudinga visad. Štai pamatai kaip, vieni pas kitus suvaikšto talentingiausi ir geriausi kūrybinių agentūrų žmonės, kaip perbėga paskui juos tam tikrų klientų "krepšeliai" kartu su asmeninėm simpatijomis ir suderinta kainodara ;) Nors kartais toks rinkos "seklumas" mane, tiesa sakant, stebina. Bet ne apie tai kalba šįkart.
Džiugiai pasidalinsiu keliais nakties favoritais ir su jumis, mieli skaitytojai.
Jau treti metai "žalioji" komuniakcija, gelbsti viso pasaulio kūrybinių agentūrų darbo jaučius kopijuoklius ( žiūr.angl. terminą "copywriter" - aut. past. ) ir dizainerius. Kodėl?
O gi mano manymu tai tokia niša, kur kūrybinės agentūros dar spėjama įsiterpti su itin nestandartiniais ir menkai apribojimų turinčiais užsakovais. Žinoma, vienintelis minusas šioje situacijoje - dažniausiai itin menkas užsakovų biudžetas. Kita vertus būtent tai paskatina kūrybinę agentūrą dirbti dar uoliau - akivaizdi tiesa, jog būtent skurdi biudžeto eilutė įpareigoja itin geroms kūrybinėms idėjoms.
Štai 2006 metų Kanų liūtai pimą kartą sėkmingi buvo ir mums - lietuviams.
Ir mes tai padarėme!
Kaip tik su "EMP" įvedimo kampanija debiutavome šiame media biznio "Vienos baliuje". Tik debiutantės suknelę agantūra nusidažė žaliai ;)
Ar dar pamenat kaip gražiai prieš metus susirinkome Kanų liūtą pirmą kartą lietuviškos žiniasklaidos ir komunikacijos istorijoje? Na apie visą procedūrą geriau papasakoja making off'as:
ir dar vienas kiek trumpesnis trukme, bet nemenkiau puikus:
Šiemet žalioji linija taip pat buvo neprasta. Bet mano asmeninis favoritas - labiau socialinio aktyvumo skatinimui skirtas TVC:
tiesa sakant su socialine reklama turiu niekaip neišsprendžiamą asmeninę dilemą - kiek tokioje komunikacijoje tikrumo, kiek žaismo žiūrovo jausmais? kokia jūsų nuomonė?
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą